Monday 30 July 2012

CATALOG "WO": KING ARTHUR




DIRECTORY “W”: JDC’S TRUCK

TO PURCHASE ITEMS, contact us at klakokum@gmail.com .  We accept PayPal to nebirucrossing@hotmail.com .  This catalogue begins at http://nebirucrossing.blogspot.ca/2012/06/catalog-aa-this-gender.html

CATEGORY WO [KING ARTHUR]

[WO]ITEM AJ38...THE LEGEND OF KING ARTHUR Andrew Davies $5

[WO]ITEM AJ39...KING ARTHUR AND HIS KNIGHTS OF THE ROUND TABLE Green $5

[WO]ITEM AJ44...THE REALM OF KING ARTHUR Quondom & Futurus $4

[WO]ITEM WO12…LE MORTE D’ARTHUR Volume 1 Sir Thomas Malory $1

This book is available free online; see http://www.gutenberg.org/ebooks/1251


CATEGORY WP [X-FILES]

[WP]ITEM YD96…THE UNOFFICIAL X-FILES COMPANION N.E. Genge $4

CATEGORY WQ [AMERICANISM]

[WQ]ITEM WQ00…THE UNDECLARED WAR James Laxer $9

[WQ]ITEM WQ02b…THE UGLY AMERICAN Lederer & Burdick $6

CATEGORY WR…(headlines)

CATEGORY WS

CATEGORY WT [SASQUATCH/YETI/ABOMINABLE SNOWMAN]

[WT]ITEM WT61…NATIONAL [sasquatch] SIGHTINGS, Issue #1 $14

CATEGORY WU [BEER]

Links:

Men are smarter when they drink beer


CATEGORY WV [CHALLENGED]

Archives:

AAAC0998...931107...Amputees lose funds

CATEGORY WW

CATEGORY WX

CATEGORY WY…(fiction)

CATEGORY WZ…(revolution)

DIRECTORY “X”:  DESTINATIONS

CATEGORY XA [JUST FOR FUN]

No comments:

Post a Comment