Monday 30 July 2012

CATALOG "LI": MISCELLANEOUS CONSPIRACY


DIRECTORY “L”: CONSPIRACY & CONTROVERSY

TO PURCHASE ITEMS, contact us at klakokum@gmail.com .  We accept PayPal to nebirucrossing@hotmail.com .  This catalogue begins at http://nebirucrossing.blogspot.ca/2012/06/catalog-aa-this-gender.html

CATEGORY LI [MISCELLANEOUS CONSPIRACY]

ITEM LJ80…CONSPIRACIES, COVER-UPS AND CRIMES: POLITICAL MANIPULATION AND MIND CONTROL IN AMERICA Jonathan Vankin $17

Discusses conspiracy theory as it applies to such cases as the Kennedy assassination, the Jonestown massacre, the bombing of Pan Am Flight 103, and UFO sightings

1991 hardcover by Paragon House; ISBN 1557783845; Subject: Law & Government

 [LI]ITEM LJ00…THE 60 GREATEST CONSPIRACIES Vankin & Whalen $17

[LI]ITEM OCAA-0082...MARK V. ZIESING Catalog #116 $2

[LI]ITEM OCAA-0083...MARK V. ZIESING Catalog #117 $2

[LI]ITEM 0236…THE COMPLETE CONSPIRACY READER Al Ridell $17

CATEGORY LJ [CANCER]

CANCER REMITTED, PREVENTED OR CURED BY:

Sunlight


Vitamin C


Cannabis Oil


Soursop


CANCER CAUSED BY:

Sleeping pills:


Root canals:


CATEGORY LR

CATEGORY LS

CATEGORY LT

CATEGORY LU

CATEGORY LV

CATEGORY LW

CATEGORY LX

CATEGORY LY

CATEGORY LZ

No comments:

Post a Comment