Monday 30 July 2012

CATALOG "IQ": TAXI


DIRECTORY “I”...SYD’S CANOE

TO PURCHASE ITEMS, contact us at klakokum@gmail.com .  We accept PayPal to nebirucrossing@hotmail.com .  This catalogue begins at http://nebirucrossing.blogspot.ca/2012/06/catalog-aa-this-gender.html

CATEGORY IQ [TAXI]

Archives:

AAZA1180...020127...Most drivers wanted shields

OIAA0376…safety petition

OIAA0378…photo Peel Memorial Hospital accepting bribe from A-1 Taxi (Brampton)

OLAA0546…safety devices for cabs a must

CATEGORY IQA [TAXI MUSIC]

[IQ]ITEM ZA47...[cassette tape]UNCOVERED Michael Dillon $20

[IQ]ITEM ZA48...[cassette tape]LOVE: PART ONE Michael Dillon $20

[IQ]ITEM ZA50...[cassette tape]FORTNIGHT SLEEPER Trevor Amon/Nicole Chayka $20

[IQ]ITEM ZA51...[cassette tape]PREMIER EDITION CASSEEPEE Michael Dillon #14 of 100, signed $250

[IQ]ITEM ZA52...[cassette tape]PLUGGED Tony Watt $20

CATEGORY IR [ALIEN ABDUCTION]

[IR]ITEM YK99…ABDUCTION: THE UFO CONSPIRACY David Bischoff $4

Link:


CATEGORY IS

CATEGORY IT

CATEGORY IU

CATEGORY IV

CATEGORY IW

CATEGORY IX

CATEGORY IY

CATEGORY IZ

DIRECTORY “J”: HISTORY

CATEGORY JA [HISTORY MISCELLANEOUS]

CATEGORY JB [NEFELIM AND PRIOR]

CATEGORY JC [PRE-HISTORIC AMERICA]

CATEGORY JD [PRE-HISTORIC BRITAIN]

CATEGORY JE [HOLY ROMAN EMPIRE]

DIRECTORY “K”:  RABIN’S CLASSROOM

CATEGORY KA

CATEGORY KB [GOLF]

ITEM 0399…THE LITTLE TREASURY OF GOLF Resnick $4

ITEM 1751...MACLEAN’S 10/4/89 THE HOTTEST GAME: GOLF ENTERS A NEW AGE $3

CATEGORY KC [THE LIMERICK]

[KC]ITEM 0228…THE CANADIAN LIMERICK BOOK Oliver & MacMillan $17

[KC]ITEM KC00b... BAWDY LIMERICKS The Famous Paris Edition $40

1980, paperback, 518 pages; this is the famous Paris edition with over 1700 entries

No comments:

Post a Comment